Piispa Askola ja fitness-tähti mainostavat kulttuuria

irja mainos2Irja Askola on mukana Helsingin kulttuurikeskuksen mainoskampanjassa, jossa kolme julkisuuden henkilöä edistää omalla kulttuuritapahtumavalinnallaan kulttuurikeskuksen ohjelmatarjontaa. Muut julkkikset ovat Fitness-yrittäjä Jutta Gustafsberg ja juontaja Axl Smith.

Syksyn ohjelmatärpit ilmestyy torstaina 12.9. Metro-lehden ja Helsingin Sanomien kantakaupunkijakelun välissä. Mainoksia on voinut nähdä myös muun muassa raitiovaunuissa.

Helsingin piispa Irja Askola valitsi suosikikseen Annantalon satunäyttelyn Koivu ja tähti – Topeliuksen paluu (4.9.-6.11.) kulttuurikeskuksen lukuisista tapahtumista.

– Rakastan satujen viisautta ja niiden tunneilmaisun kirjoa, Askola perustelee valintaansa.

Mukaan näyttelyyn Irja ottaa jonkun lapsiystävistään.

– Minusta meille lapsettomille aikuisille tekisi hyvää, jos olisimme enemmän lasten kanssa. Toivon monen muunkin löytävän tiensä näyttelyyn vaikkapa kummilapsensa kanssa.

Lue lisää Helsingin kulttuurikeskuksen sivuilta

(Kuvakaappaus Helsingin kulttuurikeskuksen sivuilta)

Edellinen artikkeliTujunen painottaa kokoomusnuorten toiminnan itsenäisyyttä
Seuraava artikkeliInhimillinen tekijä karttoittaa VL-naisten asemaa