Kysely selvitti tunnetuimmat kristilliset mediat

Sana-lehden ja Radio Dein TNS Gallupilla teettämän kyselytutkimuksen mukaan Radio Dei on Suomen tunnetuin kristillinen media. Kanavan tuntee tutkimuksen mukaan 55 prosenttia suomalaisista ja sitä kuuntelee viikoittain 200 000 ihmistä.

Seuraavaksi tunnetuin kristillinen media on TV7, jonka tuntee 39 prosenttia suomalaisista. Kotimaa-lehden tuntee 35 prosenttia suomalaisista. Sana-lehden ja Askel-lehden tuntee lähes joka viides.

Kotimaa24 on tuttu kahdelletoista prosentille ja Seurakuntalainen.fi ja Uusi tie -lehti kuudelle prosentille suomalaisista.

Alfa-tv:stä ja Radio Patmoksesta on kuullut viisi prosenttia suomalaisista.

TNS Gallup Oy tutki Sana-lehden ja Radio Dein toimeksiannosta kristillisten medioiden tunnettuutta ja suomalaisten mediakulutusta. Kyselyyn vastasi toukokuussa runsaat 5 400 iältään 18–74-vuotiasta suomalaista. Tutkimuksesta rajattiin pois alueellisesti ilmestyvät seurakuntalehdet.

Kuva: Radio Dei

Edellinen artikkeliKirkkohallitus etsii keveitä rakenteita nuorten osallisuudelle
Seuraava artikkeliKotimaa Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu