Irja Askola on mukana Helsingin kulttuurikeskuksen mainoskampanjassa, jossa kolme julkisuuden henkilöä edistää omalla kulttuuritapahtumavalinnallaan kulttuurikeskuksen ohjelmatarjontaa. Muut julkkikset ovat Fitness-yrittäjä Jutta Gustafsberg ja juontaja Axl Smith.
Syksyn ohjelmatärpit ilmestyy torstaina 12.9. Metro-lehden ja Helsingin Sanomien kantakaupunkijakelun välissä. Mainoksia on voinut nähdä myös muun muassa raitiovaunuissa.
Helsingin piispa Irja Askola valitsi suosikikseen Annantalon satunäyttelyn Koivu ja tähti – Topeliuksen paluu (4.9.-6.11.) kulttuurikeskuksen lukuisista tapahtumista.
– Rakastan satujen viisautta ja niiden tunneilmaisun kirjoa, Askola perustelee valintaansa.
Mukaan näyttelyyn Irja ottaa jonkun lapsiystävistään.
– Minusta meille lapsettomille aikuisille tekisi hyvää, jos olisimme enemmän lasten kanssa. Toivon monen muunkin löytävän tiensä näyttelyyn vaikkapa kummilapsensa kanssa.
Lue lisää Helsingin kulttuurikeskuksen sivuilta
(Kuvakaappaus Helsingin kulttuurikeskuksen sivuilta)